יום שבת, 22 בנובמבר 2014

MEMEBOX #1

+CutiePieMarzia 

הזמנתי את ה MEMEBOX הראשונה שלי והיא הגיעה אליי ביום שישי עד הבית עם שליח!
איזו התרגשות...
איך הכל התחיל? אחרי שקראתי על קופסת ההפתעות הזו בכל בלוג אפשרי ובדקתי סרטונים ביוטיוב במקום לישון בלילות, לא התאפקתי והזמנתי לי קופסא משלי. אודה על האמת קצת חששתי על טיב המרכיבים של קוסמטיקה קוריאנית ועד רגע זה אני מתפללת שאין פטריות אקזוטיות בתוך כל הטוב הזה (ברגע שרואים את האריזות המהממות זה כבר הופך פחות חשוב).

קצת על MEMEBOX: 
מדובר על שירות תוצרת קוריאה שמוציא קופסאות יופי כל כמה זמן ומציע אותן למכירה בעצם בלי צורך להירשם או להתחייב. יש ארבעה סוגים של קופסאות : 
  • MEMEBOX יכולה להכיל 4-8 מוצרים בגודל מלא וגם דוגמיות ומחירן כ 23$ בתוספת משלוח.
  • SUPERBOX קופסאות שמכילות רק מוצרים בגודל מלא ומחירן החל מ 29$
  • LUCKY BOX קופסאות שמכילות תמהיל של מוצרים שקיבלו דירוג גבוה מקופסאות קודמות 
  • COLLABORATION פעם בחודש מימיבוקס יוצאים בשיתוף פעולה עם בלוגר\ית\יוטיובר\ית ומוצאים קופסא שהיא\הוא היו שותפים בבחירת המוצרים בה. הקופסאות האלה מכילות רק מוצרים בגודל מלא ולרוב נמכרות ממש מהר.
משלוח: רגיל שמגיע בדואר רשום תוך כשבועיים עולה 6.99$, אקספרס שמגיע עם DHL עד הביתה עולה 18.99$ ושימו לב! יש קופסאות שמקבלים עליהן שדרוג למשלוח כזה בחינם! זה לא משהו קבוע וצריך לבדוק. עוד נקודה שחייבת לציין היא שבחלק מהבלוגים היה רשום שעבור משלוח מהיר הדואר דורש כסף על שחרור חבילה, אני אישית כאמור לא נתקלתי בזה ובקופסא שהזמנתי קיבלתי שדרוג למשלוח אקספרס שהגיע עד הבית ללא כל תוספת תשלום.
זמני הגעה: בכל קופסא שתזמינו יהיה רשום מתי התאריך בו מתחיל המשלוח מאתר החברה, התאריך הזה יכול להיות גם חודש קדימה.

ועכשיו לחלק החשוב באמת...טה דההה




אז ככה הקופסא המקסימה הזו נחתה בפתח ביתי ביום שישי בבוקר, ארוזה לתפארת בורוד. קיבלתי 6 מוצרים בגודל מלא הכל הגיע ארוז, מסודר, לא נשפך ולא נשבר ולכל התוכן מצורפת חוברת באנגלית שמסבירה על כל מוצר וגם על אופן השימוש המומלץ.
הזמנתי את הקופסא הזו שהיא שיתוף פעולה שני עם הבלוגרית CutiePieMarzia לא כי אני עוקבת קבועה אחרי הערוץ שלה אבל יותר כי יכולתי לראות בסרטון שהיא פרסמה מה המוצרים שנכללים ובעצם כי קרץ לי הרעיון שהיא בחרה את המוצרים שהיא אוהבת והייתה ממליצה לאחרים. תנו לי לומר שלא התאכזבתי!

פירוט והתרשמות ראשונית:



#1 Cheeck Room Lip Balm Clover 05 Cherry Clover. 12g

באלם שפתיים המכיל שמן זית ,חמאת שיאה ושמן חוחובה. מבטיח לטפל בשפתיים סדוקות וגם להחזיר "חיים" לשפתיים שאיבדו את המראה והצבע. 
מכיוון שבדיוק במקרה השפתיים שלי היו סדוקות ויבשות מרחתי את הבאלם לפני השינה. המרקם נעים לא דביק מלחח מיידית את השפתיים ובבוקר קמתי ללא כל זכר לסדקים. מבחינת מראה לא שמתי לב למשהו מיוחד למעט מעט צבע ורדורד שקפקף.

מחיר של מוצר בגודל מלא 12$.




#2 TheYeon Jeju Hallabong Energy Mild All-in-one Serum.
 100ml

 סרום בפורמולה אורגנית שמבוסס על תפוז מיוחד בשם ג'ג'ו הלאבונג שגדל באי בשם ג'ג'ו. התפוז הזה מיוחד בתכולת ויטמין C גבוה במיוחד. מרכיבים נוספים הם קיוי, ברוקלי ואלו וורה. מטרת הסרום שנקרא סרום אנרגיה עדין היא לתת בוסט של רכות והגנה לעור. יחסית לסרום הבקבוק גדול במיוחד ויש לו משאבה נוחה לשימוש שמוציאה כמות מדודה ונוחה. שתי לחיצות מספיקות לכל הפנים והצוואר. הסרום במת עדין וקליל במרקם ג'ל נעים, כמעט ללא ריח וגם נספג במהירות. 

מחיר מוצר בגודל מלא 20$
#3 Tonymoly Red Appletox Honey Cream
 80ml

קרם פנים ליום על בסיס תפוח ודבש מבטיח לתת לעור את אפקט המסז' במריחה וגימור משיי. הקרם מגיעה באריזת צנצנת בצורת תפוח עם אפליקטור כפית מצורף. השימוש באריזה קצת מלכלך ולא הכי אופטימלי לטעמי, אבל הקרם ג'לי נעים ורענן נמרח ונספג בצורה נעימה ומאוד קליל על העור. אני מרחתי את הקרם אחרי הסרום והעור שלי שהוא מעורב שמן הגיב בצורה טובה.

מחיר של מוצר בגודל מלא 12$







 #4 Shara Shara Petit Friend Matte Lip Crayon
3g.

 עפרון אודם לשפתיים שלפי שמו אמור להיות מט ולפי התיאור אמור לתת גם לחות. הצבע שקיבלתי הוא Neon Orange.
הצבע נראה פיגמנטי ויפה , נמרח באחידות ואני מבטיחה לנסות אותו על השפתיים ולעדכן בהמשך.

מחיר מוצר בגודל מלא 11$

 #5 REVECEN Face Control Foundation #002 Violet 17g

בסיס למייק אפ בצבע סגול שמטרתו לתקן צבע עור צהוב ולהסתיר פגמים קלים. המוצר מכיל תמציות תה ירוק ומגנוליה ולכן אמור להתאים לכל סוגי העור. 

מחיר מוצר בגודל מלא 22$

בתמונה הזו אפשר לראות את עפרון השפתיים
 והבסיס מייק אפ לפני טשטוש
לאחר טשטוש הבסיס הסגול אפשר לראות שבאמת קצת מנטרל את הטון הצהוב ומאיר. המבחן האמיתי יהיה כמובן על הפנים. אני עוד לא החלטתי אם אנסה אותו על הפנים כי העור שלי אומנם עם תת גוון צהוב אבל הפנים נוטות לאדמומיות וגם זקוקות לבסיס מאט ופחות לתיקון צבע. ייתכן ומוצר זה יעבור הלאה.

 #6 Shara Shara Triple Shine Color Shadow 2g.
צללית בצבע 03 Cobalt blue 
הצללית מכילה חלקיקי פנינה שאמורים לתרום לעמידות.

מחיר מוצר בגודל מלא 15$

הצללית עצמה די אבקתית אבל לא גירית החומר נלקחת עם המברשת בקלות ועם בסיס טוב לצללית נראה שיש פיגמנט יפה למדי. אני לא משתמשת הרבה בצלליות כחולות אבל הצבעים כאן נראים לי עם משהו אפרפר נחמד בהם ולכן כן רואה את עצמי מנסה אותה.

הצללית על בסיס לצללית של Urban Decay
                         




הצללית ללא בסיס לצללית



לסיכום:
מישהו אמר גלוסיבוקס WHO? 
אני מאוד נהניתי מהקופסא הקוריאנית הראשונה שלי ובהחלט אזמין שוב בקרוב. החיסרון היחיד שאני כרגע רואה הוא שאין פרופיל יופי והמוצרי צבע נבחרים לגמרי אקראית, למעט זאת נראה שהשקיעו בכל העניין גם מחשבה וגם כוונה. 

הציון שלי:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

קוראים