יום שבת, 13 בדצמבר 2014

קופסת הביוטי של Feel Unique ומסכת שיער אחת נהדרת

היי!

היום אני רוצה לשתף אתכם בחבילת היופי של חודש דצמבר מהאתר Look Fantastic (למי שלא מכירה זהו אתר בריטי על טהרת מוצרי היופי והבריאות ששולח גם לארץ חינם בכל רכישה מעל 10 ליש"ט, ולאחרונה הם גם הצטרפו לטרנד קופסאות היופי) וגם במסכת שיער אחת שלדעתי היא הטובה ביותר שיצא לי לנסות עד היום!

נתחיל בקופסה:
אני הזמנתי את הקופסה שלי בהזמנה מוקדמת עוד בנובמבר ואתמול היא נחתה בסניף הדואר הקרוב אלי. כרגע הקופסה כבר לא זמינה אבל היא הייתה בימים הראשונים של החודש ואילו בחודש שעבר היא נמכרה ממש ביום הראשון. כרגע ניתן להזמין מראש את קופסת ינואר באתר

המחיר של החבילה 15 פאונד כולל משלוח חינם. בשקלים כ 80 שח.

אז מה קיבלתי:



1. בורזואה Intense Smoky : סט של שתי צלליות וליינר למראה מעשן בגווני חציל. מוצר בגודל מלא
2.מורד- Essential C cleanser ג'ל ניקוי שאמור לעבוד על שלושה גורמים: אנטי אוקסידנטים, לחות והרגעה של העור. גודל נסיעות
3.OLEHenriksen - pure truth youth activating oil שמן מבוסס פקעות ורדים ויטמינים וחומצות שומן. מבטיח לטפל לטפח וללחח את העור תוך הורדת הבהרה והמעטת קמטוטי הבעה. גודל נסיעות
4. Macadamia - infused comb מסרק שיניים רחבות שעשוי משרף ושמן מקדמיה. המוצר הזה הוא היחיד שכבר ניסיתי ואני חייבת לציין שכמובטח הוא פותח קשרים בקלות ומשאיר את השיער רך ומבריק. השיער שלי הוא נפוח ומרדן ובדרך כלל אני משתמשת בסרום כלשהו מיד אחרי כל חפיפה, הפעם השתמשתי רק במסרק הזה והתוצאה נפלאה. מוצר בגודל מלא
5. עפרון שחור מוקטן של Lord & Berry. אני פחות אוהבת עפרונות שחורים ומעדיפה איילינר לכן גם המוצר הזה יעבור הלאה.
6. ELEMIS- Papaya enzyme peel פילינג זוכה פרסים שמכי אנזימים של פאפאיה ואננס ויטמין E ואצות. גודל נסיעות
7. Gold Collagen- שיקוי קולגן בטעם אפרסק ופסיפלורה לשיפור העור מבפנים. זהו בהחלט המוצר הכי מוזר בחבילה הזו ולדעתי אעביר אותו הלאה.

הנחות והטבות: בחוברת המצורפת יש קודי הנחה מוצרי בורזואה ומורד. שובר של 10 פאונד הנחה באתר בת של החברה וחלק מ THEHUTGROUP שבבעלותו האתר הזה.

לדעתי בסך הכל זו קופסה מאוד משתלמת אפילו שאני לא אשתמש ב 2 מתוך 7 הפריטים. תמורת 80 שח לערך אפשר להתנסות במוצרים חדשים ומותגים שונים ממה שיש לנו בארץ. כמו כן למי שמרבה לנסוע מאוד נחמד לקבל מוצרים מוקטנים שאינם דוגמית חד פעמית.

למי ששרד עד פה אני רוצה לספר לכם על מסכה לשיער שמבחינתי היא המסיכה המנצחת, לפחות מאילו שיצא לי להתנסות בהן עד היום. כאמור אני בעלת שיער שהוא גם נפוח וגם קשה לסידור ולכן אני עושה לו החלקה בערך פעם בשנה, מה שגם לא ממש פותר את כל הבעיה אבל בהחלט עוזר. בכל מקרה לאחר כל חפיפה אני חייבת למרוח משהו על השיער שגם ירכך אותו וגם לא יוסיף לנפח.
בדרך כלל אני משתמשת בשמנים למינהם לאחר החפיפה כי אני לא אוהבת להשתמש במרכך בכלל. 
בגלל שנפח בשיער זו בעצם בעיה המתחילה מהשורש,המסכה של אלין ביאנקו היא הפתרון שעובד בשבילי מצויין.
אלין ביאנקו היא חברה ישראלית שפיתחה מספר מוצרי טיפוח לשיער (שמפו, מרכך, מסכה, סרום, ובושם לשיער) שמבוססים על 6 שמנים מהטבע (פשתן, עץ התה, דקל, אובלפיחה, זית וחמניות) כל המוצרים לא מנוסים על בעלי חיים ויש להם גם ריח עדין ונהדר. כל המוצרים ללא מלחים ומתאימים לשיער אחרי החלקה.
את המסכה הזו רכשתי במקרה בגלל פרסומת שפגשתי בפייסבוק ומאז זו כבר הצנצנת השלישי שסיימתי. 
בהחלט ארכוש שוב וכנראה שגם את השמפו שטרם ניסיתי.

זה הכל להפעם
XOXO

תגובה 1:

קוראים