יום שישי, 11 בספטמבר 2015

איל מקיאג , ניחוחות חדשים וגם רעיון למתנה כחול לבן!

שנה טובה!

הנה הגיע הזמן הזה בשנה בו הכל הופך חול לחות ואובך עד יעבור זעם. אז אמנם אי אפשר להגיד שהנה הגיע הזמן בו הכל הופך לבן פריך ורענן, אבל אם לרגע נתעלם ממזג האוויר נודה שבכל זאת הגיעה לה תקופה של חגים והתחדשות ונסיעות לחול. ברוח זו אאחל לכולם שנה טובה בריאות טובה ואמן שתזכו לשבת בנחת עם הלפטופ באוויר הסתווי המרענן ולהזמין לעצמכן המוני איפור חדש! בלי החור בחשבון הבנק! אמן!

לאחר הקדמה ארוכה זו רציתי גם לחלוק עמכן את הרכישה האחרונה שלי באיל מקיאג, שני בשמים חדשים מלבידו ולאוקסיטן וגם רעיון קטן וממש יפה למתנת חג שיכול להתאים גם לחמות וגם לגננת.


התחדשויות מאיל מקיאג

1. סומק מינרלי Lady Marmelade  סומק בגוון קורל  מרגש. הסומק מכיל שימר זהוב עדין אבל לא כזה שישאיר אתכן דומות לליצן. בקולקציה שלי אין אף סומק הדומה לו, אבל לדעתי הוא כן דומה למדי ל Orgasm של נארס המהולל וכמובן שזו אופציה זולה יותר. ביג לייק.




2. ברונזר Waka Waka שהוא ברונזר טרה-קוטה מאט מאוד  פיגמנטי. הברונזר הזה דומה קצת לברונזרים טרה קוטה של גרלן רק שהוא הרבה הרבה יותר פיגמנטי מהם.








3. צללית מינרלית Cher בצבע אפרסקי זהוב עם שימר זהב משמעותי אך יפה.







4. אבקת היילייט Toffee  בצע טאופ גם כן עם שימר זהוב די משמעותי, אני לקחתי את הפיגמנט הזה לשמש כצללית ולא כהיילייטר ולדעתי היא תתאים מאוד לטפוח על העפעף מעל צללית מאט.



5. שני אודמים בגוונים !Samba  ו All In אודמים בגימור מאט בצבעים קיציים מהממים. "סמבה" הוא ורוד פוקסיה כהה ו "אול אין" הוא אדום כתום. האודמים מאוד עמידים יבשים למדי אבל לא הרגשתי אי נוחות כלשהי על השפתיים. בסך הכל הפורמולה דומה לאודמים של מאק והם כן צפויים לייבש קצת את השפתיים אז צריך לדאוג ללחח טרם ההנחה. 




סווטצ'ים





ניחוחות חדשים מבית לבידו ולאוקסיטן 

לאוקסיטן בושם אירוס לבן ואירוס כחול - בושם חדש בניחוח פרחוני רענן עם תווים עדינים של אוכמניות. מצאתי שהבושם הזה גם משתלב יפה גם עם בשמים אחרים למי שאוהבת את השיטה של לערבב לעצמה ריחות חדשים.


בושם טרופי קוקוס ומאסק של לבידו. לדעתי פחות מרגישים את המאסק ויותר אתהקוקוס כך שהבושם הוא לגמרי לאוהבי הז'אנר.



לבידו היא חברה ישראלית מקסימה שמתבססת על יצור קוסמטיקה כמה שיותר טבעית ואינם מכילים פרבנים, סיליקונים, רכיבי בושם מלאכותיים, וזלין, צבע ולא מנוסים על בעלי החיים. כמו כן לחברה יש מוצרים טבעוניים לגמרי שאינם מכילים רכיבים מן החי.

לקינוח רציתי לספר על המארז חג הכי בסיסי שלהם שבעיני הוא פשוט מציאה בתור מתנה לצוות החינוכי או לכל אחת אחרת שבא לכן לפנק בלי לבזבז יותר מדי. המארז מכיל פילינג גוף ארומתרפי, קרם גוף ארומתרפי, קרם רגליים ואבן לשיוף הרגליים. המארז מגיע באריזה יפה וקומפקטית ומחירו 64.90 בלבד.




XOXO

2 תגובות:

  1. הבושם של ל'אוקסיטן מדהים!
    גם המוצרים של לבידו! שנה טובה :)

    השבמחק
  2. תודה רבה, שנה מצוינת שתהיה

    השבמחק

קוראים