יום ראשון, 30 בנובמבר 2014

קוויקי ציפורניים

מניקור סתוי עם לק של Anny



מה שלומכם אחרי הבלאק פרידיי? למישהו נשאר עוד משהו בחשבון הבנק? :)
האמת שאני לא ביצעתי רכישות השנה כי לא באמת הייתי צריכה משהו ושום דבר ממה שרציתי לא באמת היה במלאי או במבצע משתלם. מה שכן רכשתי הן עוד כמה קופסאות MEME שחזרו למלאי כחלק ממבצע הבלאק פריידיי שלהם.

אתמול עשיתי מעשה ופלשתי על ארונות האמבטיה וגם על שידת האיפור ועשיתי סדר! אוי כמה דברים זרקתי... וכמה דברים מצאתי! :-)
כעיקרון את כל המוצרים שאני רואה שאיני מנצלת ושכבו אצלי בארון הרבה מדי זמן אני תורמת למכריי כך ששום דבר בר שימוש לא נזרק.

בכל מקרה לפני שתקפה אותי קדחת הניקיון החלטתי שהגיע הזמן לצבוע את ציפורניי בצבע סתוי כי בעצם כבר כמעט דצמבר והמזג אוויר אצלנו רק מתחיל להתקרר כשבעצם חוקית כבר חורף.

שלפתי את אחד הלקים האחרונים שרכשתי מהאתר של גלאם גורו  והוא Runaway Rabbit by ANNY



*בתמונות הלק אחרי מריחה של 
שכבת בסיס, שתי שכבות לק ושכבת טופ.

 כשכבת בסיס ושכבת טופ השתמשתי בסט של Seche שרכשתי באתר guilty. הרעיון של Seche הוא ששכבת הבסיס שהם אמורה ליצור קומפלקס עם שכבת הטופ וכך גם להתייבש מהר יותר וגם לגרום ללק להיות עמיד יותר. 

השתמשתי במוצרים של Seche כבר בעבר ובדרך כלל אני מאוד מרוצה מהתוצאה. הלק באמת מתייבש מהר (חשוב מאוד כשיש זאטוטה שובבה בבית)

לעומת זאת בלקים של ANNY לא השתמשתי אף פעם, ראיתי אותם מככבים בהרבה בלוגים וגם את הדוכן החביב והיקר למדי שבסניפי המשביר. ולפי מה שהבנתי הם אמורים להיות לקים טובים


לצערי מה שקרה זה שאחרי יום אחד בלבד הלק התקלף כבר ב 5 אצבעות ולכן אני אסיר אותו לחלוטין ואנסה לשים מחדש ולתת לו עוד הזדמנות. אני לא יודעת אם באמת זהו לק כלכך גרוע או שזו תוצאה של שימוש בקרם גוף\ידיים .

מה שכן הצבע מהמם!










לסיכום: 5\2 



3 תגובות:

  1. אני אישית מאוד אוהבת את ANNY וקטע מוזר, גם אצלי בשימוש הראשון הלק התקלף נורא מהר אבל אחרי זה הוא החזיק יפה 3-4 ימים..

    השבמחק
  2. הלקים של ANNY אליפות. והמחיק יקר למדי, OPI ו ESSIE יותר. המלצה שלי - נסי אותו לא יחד עם SECHE, אם יש לך בסיס וטופ אחרים מה טוב אחרת בכלל בלי.

    השבמחק
  3. יש לי בסיס של ESSIE אני אנסה. אני לא כלכך אוהבת להשתמש בלקים ללא בסיס כדי לא להצהיב את הציפורן

    השבמחק

קוראים