יום רביעי, 26 בנובמבר 2014

מוצרים שסיימתי Empties #1

מוצרים שסיימתי Empties #1

חייבת להתוודות, שמרוב מאגרי קוסמטיקה שיש לי בבית (קבוצת תמיכה מישהו?) אז אחד הדברים שאני ממש אבל ממש אוהבת זה לראות מיכל ריק שיצדיק לפחות פתיחה של אחד חדש.
אז אגרתי ושמרתי בפינה של ארון האמבטיה כמה מכלים ריקים של מוצרים שסיימתי לאחרונה ועכשיו הגיע הזמן לספר ולזרוק.


מוצרי הסרת איפור

מים מיצלריים של (Avene (Micellar Lotion Cleanser and Make-up Remover

המוצר הזה כמו דומים לו (ביודרמה, גרנייר) מכיל בעיקר מים ומולקולות קטנות בשם מיצלות שהן ממקור שומני. המיצלות נדבקות לאיפור,ללכלוך וכל חומר זר אחר על העור ומסירות אותו ביעילות ללא שימוש בסבון כימיקלים או דטרגנטים. Avene קוראים למוצר הזה "תחליב פלא" אבל בעצם זהו רק נוזל הסרה מצויין שלא מגרה ולא פוגע בעור. המוצר הוא כאמור לא ייחודי לאוון, אבל הוא בהחלט ראוי ומתאים לעור עדין ורגיש ואפילו לעיניים. למרות שכל מוצרי המים המיצלריים מתהדרים ביכולת להחליף כל שגרת ניקוי מסובכת וכך להקל את חיינו הנשים העסוקות, אני אישית לא מתחברת לניקוי ללא מים וסבון ולכן המים האלה שימשו אותי כטונר לאחר שטיפת הפנים ולהסרה של שאריות איפור מאזורים כמו צוואר וליד האוזניים.

ניתן לרכוש את המוצר כאן:http://www.drugstore.co.il/
 כרגע יש מבצע של 50% הנחה על כל מוצרי אוון למי שקונה לפחות שני פריטים. 200מ"ל ב 65.90 ש"ח.



מסיר איפור לעיניים Garnier Essential

מסיר איפור לעיניים רגישות ולאיפור עמיד מבית גרנייה. המסיר איפור לעיניים מכיל תמצית ענבים והוא לא דו פאזי כנהוג בדרך כלל במסירי איפור לעיניים. המוצר נוזלי ולא שומני אבל הפלא ופלא מסיר את כל האיפור מהעיניים ולא מגרה אותן בכלל. אני סובלת לא סובלת בדרך כלל מרגישות לאיפור עיניים אבל מאוד סובלת מרגישות לחומרים נוזליים שבאים במגע עם העיניים אפילו זעה. לאחר שימוש במסיר הזה לא הרגשתי צריבה או אי נוחות ואף לא צורך לשטוף את העיניים.

ניתן לרכוש בפארמים 40 ש"ח 150 מ"ל, לרוב יש מבצע של 1+1 או 40% הנחה.

מוצרי גוף

פילינג גוף של סבון בריח Magestic essence

את הפילינג גוף של סבון אני בדרך כלל מאוד מחבבת, הוא גם שמנוני במידה וגם באריזה בגודל יפה
גם מכיל מלחים מים המלח ובכלל כמו כל שאר מוצרי החברה ללא פארבנים או שמנים מינירליים. העור נשאר גמיש ורך לאחר השימוש. 
לעומת זאת את הריח הספציפי הזה חייבת לציין שלא כלכך אהבתי. הסדרה הזו יצאה לקראת חגי תשרי והתהדרה בצבעי שחור וזהב. הריח קצת מוזר בעיניי ואני אפילו לא יודעת לתאר אותו מתקתק אבל קצת חסר גוף.

106 ש"ח בסניפי סבון ובאתר http://www.sabon.co.il/. לשים לב למבצעים החברה כל הזמן מציעה מבצעים כאלו ואחרים לחברי המועדון בפרט. אני רכשתי את הפריט ב 30% הנחה.



שמפו לשיער של סבון בריח Green Rose

שמפו ללא מלחים ופארבנים של חברת סבון. השמפו הזה עדין ונוזלי, לא עושה הרבה קצף אבל מנקה את הקרקפת ביעילות. הריח שנשאר גם כן עדין ולא משתלט. מתאים לשיער שעבר החלקות למינהן.

החיסרון הבולט הוא המחיר לאריזה של 250 מ"ל בלבד, אבל כאמור יש הנחות מפעם לפעם. אני אהבתי במיוחד את הריח הזה "ורד ירוק" שהוא ריח חדש ובעבר היה שמפו רק בריח יסמין שפחות חביב עלי.

39 ש"ח בסניפי סבון ובאתר http://www.sabon.co.il/. לשים לב למבצעים החברה כל הזמן מציעה מבצעים כאלו ואחרים לחברי המועדון בפרט. אני רכשתי את הפריט במבצע של השני בחצי מחיר.



שקד קרם רגליים מרענן Leoccitane

קרם רגליים ג'לי מכיל שמן שקד ושמן מנטה, מרענן את הרגליים, נספג בקלות, הריח נעים ולא מנטולי. אני לא סובלת מעור קשה ברגליים אבל כן מהזעה ולכן ממש משתדלת להקפיד למרוח קרם רגליים כל ערב לפני השינה. אהבתי מאוד את הקרמי רגליים מסדרת השקד של לאוקסיטן ועכשיו שהג'ל החביב הזה נגמר ובדיוק לקראת החורף היבש עברתי לקרם מאותה הסדרה.


75 מ"ל ב 99 ש"ח. בסניפים או באתר http://il.loccitane.com/. אם יוצא לכם לטייל באירופה או ארה"ב אז כמובן ששם המחירים זולים יותר בכ 20%.  אני שוקלת להזמין מהאתר האמריקאי בשילוח לארץ עם חברת שילוח במידה והיו מבצעים טובים ב Black Friday.




מוצר טיפוח פנים

SHISEIDO IBUKI Refining Moisturizer Enriched

קרם פנים מסדרת IBUKI היפנית מבית שיסיידו. קרם פנים לתיקון אינטנסיבי של חוסר אחידות בפנים, מבטיח לטפל בנקבוביות פעורות, אקנה ואיי יובש ולהשאיר עור אחיד יותר במרקם וגוון. קבלתי דוגמית של הקרם הזה במשביר והדוגמית הייתה בגודל יפה שהספיק לי לשימוש של שבועיים בערך, כאשר השתמשתי בו רק בלילה כי הקרם הוא ללא הגנה מהשמש. יש לי עור מעורב שמן עם נקבוביות קצת מורחבות והקרם הזה אמור בדיוק להתאים לי. השתמשתי בו כאמור במשך כשבועיים כקרם לילה והתוצאה הייתה עור מלוחח, קרם נספג בקלות ובבוקר קמתי ללא כל התרחשות חדשה בעור הפנים. לקרם אין ריח כמעט ובאמת מאוד נעים לשימוש אבל לא יכולה להגיד ששמתי לב לשינוי דרמטי כלשהו אבל אולי זה בעת השימוש לא היו לא שום בעיות מיוחדות כמו אקנה ובסך הכל העור הרגיש גמיש ונעים. הקרם הזה זכה בפרס Allure לשנת 2013.


זה הכל להפעם, נתראה בשמחות :)
או בבלאק פריידי הקרב עלינו לטובה!

תגובה 1:

  1. מומרים איכותיים אני השמפו של סבון סקרן אותי ארכוש בהזדמנות

    השבמחק

קוראים