יום רביעי, 10 בדצמבר 2014

מועדפי נובמבר 2014

אין סיפור מאחורי החודש הזה שחלף, לא סיפור משפחתי לפחות, לא משהו מיוחד שיגרור גוש סנטימנטלי בגרון או לכמה דמעות שמחה אבל בכל זאת נובמבר נובמבר.. הגשם של נובמבר, החום של נובמבר וכל שינויי מזג האוויר שגרמו לעור שלי להשתולל, גם עודף סבום, גם פצעונים מפעם לפעם וגם יובש. אשתף אתכם בכמה מוצרים שעזרו לי לעבור את נובמבר בשלום, רק כדי להגיע לדצמבר משוגע לא פחות אבל זה שייך כבר לחודש הבא.



בנובמבר הזה העור שלי כאמור עבר חוויה רעה מאוד של שינויי מזג האוויר, וכיאה לעור לא מרוצה הוא גם היה לא מאוזן ושמנוני וגם יבש בחלקי החיצוניים אבל הכי גרוע הם הפצעונים שחגגו וקפצו לבקר קצת יותר מדי פעמים. 
כדי לנסות להציל את המצב נרכשו חיש מהר שני מוצרים מסדרת Normaderm של חברת VICHY.
VICHY הינו מותג שנוסד ב- 1931 בעיר וישי, שבלב צרפת, העשירה במעיינות טרמליים. מי מעיינות וישי מכילים 17 מינרלים ו– 13 יסודות קורט, שהוכרו כבעלי סגולות טיפוליות כבר במאה ה- 17. המים חיוניים להרגעת העור וחיזוקו מפני מפגעים חיצוניים. על-פי בדיקות מדעיות, מי המעיינות מסייעים במניעת גירויים ותופעות כגון: תחושת צריבה, אדמומיות, קופרוז, פריחה ואקנה

1. וישי נורמדרם היאלוספוט ג'ל לטיפול ממוקד ומהיר בפגמי עור. מכיל חומצה היאלורונית, בעל טכנולוגיית "אפקט ההגנה" המגנה על העור מבחוץ. טכנולוגיה עם חומצה סליצילית + LHA. מותאם לעור רגיש. ג'ל המסייע לטיפול בפגמי עור במהירות ובאופן ממוקד. (מידע של החברה)
בפועל: הג'ל פחות או יותר מעלים את הפצעון תוך לילה. המקסימום שהיה דרוש על הפצעון הכי עקשן שהיה לי הוא שני לילות של הקסם הזה. 



2. וישי נורמדרם קרם לחות ללילה לעור שמן עם פגמי עור.
יותר בקרה של רמת הסבום העודף בעור, מראה פגמי העור פחות נראה לעין, מראה הנקבוביות מעודן יותר, העור נראה זוהר, העור מרגיש נקי. מסייע לאיזון וניקוי העור. קומפלקס רכיבים המבצע פעולה כפולה: 1. PERLITE + ABSORBING POWDERS  המסייעים לספיגת הסבום המיוצר במהלך הלילה. 2. Eperuline + LHA + Hepes + Salicylic Acid למראה עור נקי יותר והקטנת מראה פגמי העור. (מידע של החברה).
בפועל: קמים בבוקר עם נקבוביות מכווצות ועור שנראה הרבה יותר אחיד לאחר שימוש של כשבועיים. שימו לב שלקרם יש מרקם קצת גרגרי ולא חלק לחלוטין.

ניתן להשיג מוצרי וישי בחלק מסניפי הפארם וכן באתר drugstore  המוצריםכמעט תמיד בהנחהשל 30-40% אז אל תשלמו עליהם מחיר מלא.



3. הביוטי בלנדר!!! 
החודש גיליתי את הביוטי בלנדר ואם אני לא אזכור את נובמבר בשביל משהו, אז אני אזכור שכאן נולדה אהבתי הבלתי נדלית למוצר המושלם הזה. הביוטי בלנדר הוא ספוגית נטולת לטקס שמיועדת להנחת איפור בעיקר נוזלי אבל לא רק. מה מיוחד בביוטי בלנדר שאלתן? אז זהו שבערך כל מה שהוא עושה הוא מיוחד. זוהי ספוגית שיצרה המאפרת רי-אן סילבה במטרה למצוא כלי שיאפשר לה לאפר סלבס במהירות ובקלות לפני צילומים. הספוגית מיועדת לשימוש כשהיא רטובה וסחוטה מעודף נוזלים. במצב כזה גודלה כמעט פי 2 מגודלה המקורי והיא רכה קפיצית ועדינה במיוחד למגע. אני משתמשת בספוגית להנחת מייקאפ, קונסילר, סומק בקרם ואפילו פודרה מינרלית. התוצאה של הנחה עם ביוטי בלנדר היא פשוט טבעית וחלקה באופן לא יתואר, ללא ספק הספוגית הזו שווה כל שקל שהיא עולה ומהרגע שאני משתמשת דווקא בה למייקאפ שלי אני מקבלת המון מחמאות על מראה האיפור שלי.
החיסרון היחיד של הביוטי בלנדר הוא שמחירה יקר מאוד ביחס לכל ספוגית אחרת וגם יש צורך לרכוש סבון מיוחד ולוודא שאתם מנקים אותה ישר בסוף כל שימוש, אחרת המייקאפ לא יורד היטב. 
ניתן להשיג באתר  Face and Body במחיר של 99 שח לספוגית.
ישנן 3 סוגי ספוגיות: לבנה, ורודה ושחורה. הלבנה מיועדת במיוחד למוצרי קרם שצבעם לבן (להנחת קרמים בעיקר), הורודה היא הקלאסית והשחורה מיועדת למוצרים כהים ונקראת "פרו" כי מוכוונת יותר למאפרים.

בתמונה הביוטי בלנדר במצב יבש ומלוכלך למול הביוטי בלנדר כשהוא רטוב ונקי.











4.בסיס למייקאפ ממלא נקבוביות של שיסיידו. Shiseido Pore smoothing corrector. 
בסיס מצויין למי שיש נקבוביות פעורות או עור שמן מעורב, הוא נספג מהר, לא שומני ולא מרגיש סיליקוני ובאמת מאריך את חיי המייקאפ\BB קרם. מספיקה כמות מזערית מהקרם בכדי לכסות את כל איזור ה T. 
רכשתי את הבסיס הזה בסופר פארם  (לא זוכרת מה היה המחיר המדוייק אבל סביב ה200 שח) וזו באמת אחת ההצלחות במצוד שלי אחר הבסיס המושלם. עד עכשיו אהבתי רק את האידיאליסט של אסתי לאודר ועכשיו גם את  החביב הזה. 

אם יש לכם המלצות אשמח לשמוע על עוד חברות שיש להן בסיס מייקאפ שבאמת
מאריך את חייו.







5. קונסילר לכהויות ואי-אחידות מתחת לעיניים של Bobbi Brown tinted eye brightener
הגוון שלי הוא Peach 7 והוא מתאים במדוייק לתת גוון שלי. הקונסילר הזה הוא די נוזלי, לא דביק ולא כבד על העור. הוא מנותן כיסוי מאוד אחיד וטבעי ללא מסכתיות\ לא זז ולא מצטבר בקמטוטים שבאיזור העדין תחת העין. ניתן לרכישה בסניפי בובי בראון והמחיר כ 180 שח (שוב מתנצלת על שלא שמרי את המחיר המדוייק)

Bobbi Brown - Skin Foundation MineralMakeup .6 - פודרה מינרלית עם SPF15 בגוון Extra Light
פודרה שהיא שקופה כמעט, תורמת למראה מאט ולא מכבידה על הפנים. אם מניחים עם ביוטי בלנדר בטפיחות אז בכלל קשה לראות ששמתם פודרה מעל המייקאפ. מחזיקה מעמד מאט למשך כ 4 שעות, על פנים עם איזור T שאינו שומני מאוד, תחזיק בוודאי יותר.


טיפ: בגלל שהפודרות בתפזורות מלכלכות , מומלץ לתת את הניעור לפני שפותחים את המכסה ואז אפשר כבר לקחת חומר מבלי לפזר אותו על כל השידה.  



7. צלליות Matte Ombre של קלרינס לסתיו 2014
צלליות שהן היבריד בין קרם לאבקה, קל מאוד לעבוד אתן הן לא נושרות והגימור מאוד עדין מעושן. 
הצבעים שרכשתי הם: Nude Pink 02, 05 Sparkle Grey
הראשון ניודי ורוד מלוכלך והשני אפור זית עם נצנוץ קל מאוד.
אהבתי שהמראה שמתקבל הוא סתווי ולא מתאמץ, אך עדיין רואים שהתאפרת.

מוצרי קלרינס ניתן להשיג בלעדית בסופרפארם או ברשת כמובן.


8. סומק MAC- Modest Blush
סומק מינרלי בצבע ורוד עתיק מהמם. מאוד סתווי ועדין. הסומק הזה הוא חלק מקולקציית החגים של מאק בשם Heirloom Mix
ומחירו 147 ש"ח בסניפים ובאתר














סווטצ'ים של הצלליות והסומק אפשר לראות כאן


9. מסקרה Baby Doll של YSL בצבע חציל
מסקרה נהדרת למראה של ריסים מופרדים ומאורכים ופחות בדגש על נפח או דרמה. מאוד מתאימה ליום יום ולעבודה כמו כן יש אותה במספר צבעים והחציל הכי מחמיא לי כבעלת עיניים ירוקות. לדעתי למסקרה הזו פורמולה נהדרת היא לא נמרחת לא מגרה ולא גושית. אפשר בהחלט להשתמש בה חצי שנה והיא לא מתייבשת מהר מדי.


זה הכל להפעם, אל תשכחו להשאיר תגובות והערות. אשמח אם תשתפו בפייסבוק או תמליצו על הפוסט בגוגל +
עד הפעם הבאה

XOXO

תגובה 1:

  1. אם יש משהו שאני אוהבת זה פתרום מהיר לפצעונים, סקרנת אותי על הווישי..

    השבמחק

קוראים