יום שישי, 14 באוגוסט 2015

סוף? התחלה! ומוצרים שסיימתי

הי(וש)!

זמן רב עבר מאז הפעם האחרונה שכתבתי לכם, אז הגיע הזמן לחזור לא?
עברה תקופה מאתגרת בחיי וכמובן שהכל אף פעם לא מושלם אבל לפחות אפשר לנשום פה ושם. אולי אני אספר על החוויות באיזו הזדמנות אחרת.....
לציון הסוף התחלה שכזה , היום רציתי להעלות פוסט מוצרים שסיימתי לאחרונה.
אז חוץ מכל השישו ושמחו יצא לי להיות בחופשה קצרה בלונדון לפני חודשיים לערך ושם התוודאתי לשתי חברות מדוברות ומהוללות שטרם ניסיתי את מוצריהן


הראשונה היא כמובן בטיסט Batiste, חברת השמפו היבש בה הידיעה. אני חייבת להודות שעד אותו רע לא ממש הבנתי את כל הקטע מאחורי שמפו יבש ולא השתמשתי בו. פשוט הייתי חופפת יום כן ויום לא. פעם אפילו יצא לי לנסות מוצר מוקטן של בטיסט בריח המקורי ומשום מה ממש לא אהבתי את החוויה. בביקור בלונדון החלטתי בכל זאת לרכוש מיכל אחד של בטיסט בריח טרופי ולתת לו צ'אנס נוסף. בנוסף אליו רכשתי גם שמפו יבש של Tony and Guy ושל Tersemme. לאחר שחרתי הביתה מיד ניסיתי את הבטיסט והפלא ופלא השומן נעלם, השיער הסתדר נהדר (לא דביק ולא נפוח) והריח היה עדין ונעים! מיותר לומר שכיליתי את הבקבוק במהרה ובהתלהבות של ילד בחנות ממתקים ומאז אני מבכה על מר גורלי שאין בנתיים מי שיביא לי עוד! כמובן ניסיתי את השמפו יבש של טוני וגיא והוא כשלעצמו היה לא רע כעיקרון, אבל גרם לי להתפרצויות בפנים ואחרי שלושה נסיונות ויתרתי עליו. השמפו יבש של טרה-סמה לעומתזאת פשוט היה גרוע, לא משאיר תחושה נקייה ומוסיף נפח וקסטורה. השיער שלי שמן מאוד ומלא מאוד אז כל העניין שם ממש לא עבד בשבילי, ייתכן ולבעלות שיער רגיל ודליל\חסר נפח זה יהיה נהדר.
עוד חברה בריטית שטרם התנסיתי בה היא Soap and Glory שגם נמכרה במחירים די מצחיקים (ב Boots שזה הסופרפארם הבריטי) משהו כמו קנה 3 וקבל עוד 3 חינם.. יש מישהו שבאמת יכול לעמוד בפני מבצע כזה?... אז כבר הספקתי לסיים את ה Orangasm שזה פילינג גוף עדין בריח הדרי מהמם. הפילינג עדין ויום יומי עם גרגרים קטנים והמרקם יותר קרמי מגס. המוצר השני שסיימתי היא שטיפת גוף בריח לימוני נהדר גם כן, פרשי מאוד ומתאים למקלחת של הבוקר. 
המוצר השלישי הוא שמן גוף שקד מוקטן של ל'אוקסיטן. אני מאוד אוהבת את השמן גוף הזה גם למקלחות זריזות שאחריהן אין זמן לקרם גוף, כי הוא משאיר את העור רך ומלוחח, וגם כעזר לגילוח הרגליים.. מצויין!
המוצר הרביעי הוא גאווה מקומית, השמפו ללא מלחים של חברת אלין ביאנקו. יש להם מוצרים נהדרים לשיער, המוצרים כולם על בסיס טבעי וללא תוספות מזיקות וללא מלח מתאים לשיער פגום וצבוע שעבר טיפול בחום, וכמובן שגם לשיער טבעי. לי יש שיער צבוע ומובהר ומאוד נוטה להתנפח, המוצרים של אלין ביאנקו בהחלט עוזרים להפוך את השיער לרך יותר וקל יותר לסידור. המסכה שלהם גם כן נהדרת (דיברתי עליה כבר בפוסט קודם). חיסרון יחיד המחיר - 80 שח.
המוצר האחרון שסיימתי לאחרונה הוא שמן להסרת איפור גם כן של ל'אוקסיטן מסדרת חמאת השיאה. כרגע אני כבר בבקבוק השלישי של הפלא הזה ומהיום שהם הוציאו אותו נשבעתי שלא אחליף אותו באחר! השמן המופלא הזה מסיר בקלות יתרה את כל האיפור בדקה, כולל מסקרה וליינר עמידים. למייקאפ מספיקה מריחה אחת של השמן ולעיניים דרוש סיבוב שני אבל אין צורך לשפשף והעור נשאר רך גמיש ומוכן לחומרי ההזנה.אופן השימוש הוא הנחת שכבה מהשמן על האיפור היבש, תוך כדי תנועות סיבוביות קלות ולאחר מכן שטיפה במים פושרים.

זה הכל להפעם. איזה כיף לחזור ולכתוב! מקווה שנהנינתם  וניפגש שוב בקרוב.

XOXO
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

קוראים