יום שני, 17 באוגוסט 2015

OFRA Summer nights/ summer collection


OFRA Summer nights

תגידו מה שתגידו, אין יותר מהמם מאודם עם צבע חי אחיד ועמיד! הצבע הוא כמובן שיקול מאוד אישי אבל אפילו האודם הניודי ביותר נראה אחרת כשהוא אטום ועוצמתי.
בזכות כל התכונות האלה אני ממש מאוהבת באודמים הנוזליים של עופרה. הספקתי כבר לרוץ (לאתר גילטי כמובן) ולרכוש ארבעה אודמים מקולקציית לילות הקיץ ועוד שניים מהקולקציית קיץ הרגילה.
הספקתי כבר גם לשים את כולם ולהתנסות בצבעים ובעמידות. אז בגדול קבלתי עליהם הרבה מחמאות  והם גם מאוד עמידים.
מבחן התוצאה : עמידות ללא נזילה או תזוזה עד האוכל , לאחר האוכל יש מעט הסרה מפנים השפה ובפינות. בכל מקרה האודם נשאר במקום גם אם לא תחדש אותו סביר מאוד שהוא לא ירד עד המגע עם המסיר איפור שלך.
איך אני מאריכה את חיי האודם: בבוקר לפני מריחת האודם אני משתמשת בקרם עיניים על השפתיים ולאחר מכן בפריימר לשפתיים שלמאק. כאשר הפרימר מעט מתקבע אני תוחמת בעיפרון וממלאת גם את השפניים בעיפרון. את האודם אני מורחת מעל העיפרון. בכמה דקות הראשונות האודם מתקבע ואם ישר תאכלי או תשתי האודם ירד. לאחר שהוא מתקבע הוא נשאר לי עמיד עד שאנחנו שוב נפגשים באמבטיה בערב :-)
מבחן הדביקות : האודמים האלה פשוט מצטיינים ואני לא הרגשתי שום תחושב של יבשושיות או דביקות וגם לא את התחושה המעצבנת הזו של "יש לי משהו על השפתיים" ... מכירות? אין!



מלמעלה - הארבעה הראשונים שייכים לקולקציית Summer Nights והשניים התחתונים לקולקציית הקיץ 2015. לצערי הצבעים בתמונה יצאו בהירים מהמציאות אבל סווטשים בהמשך עם הצבע האמיתי.

אני ניסיתי כבר את כל האודמים למעט סנטה אנה (אבל אני בונה עליו) גם לעבודה ואפילו מאליבו שהוא די נועז לטעמי התקבלו בצורה מאוד טובה בסביבה שלי, כך שבהחלט ניתן להכתיר את הצבעים כלבישים ויצוגיים.

Pasadena הוא ניוד וורוד עתיק מעט חום ממש יפה ומבחינתי הוא הניוד המושלם. הוא קצתמזכיר בגוון את FAUX של מאק.
Malibu - סגול קר וכהה.על השפתיים נראה מעט כאילו הוא מחליף צבעים בתאורה שונה.
Santa Ana- בורדו תת גוון קר.
Venice - אדום חם בוהק נוטה לכתום. מהמם..
Sao paulo - ניוד בז' צהבהב ובהיר, מאוד מחמיא עם מראה עיניים יותר דרמטי.
Sunset Beach - ורוד קורלי קייצי ורענן. 


 אז כך נראים הצבעים על העור הבהיר שלי, בתמונה הזו הצבעים מאוד נאמנים למציאות ולדעתי הם פשוט מהממים אחד אחד. נסכם במילה אחת - רוצו!

שיהיה לכולם קיץ צבעוני ומהם ואם יצא לכן לבקר הקיץ במקומות על שמם נקראו החתיכים האלה, ספרו לי.
אשמח גם לקרוא על החוויה שלכן עם האודמים או המלצות לשפתונים עמידים אחרים לקיץ לח.

XOXO

תגובה 1:

קוראים