יום חמישי, 8 באוקטובר 2015

קניות מברלין - שפתיים

קניות מברלין - שפתיים!

קודם כל חזרה נעימה לשגרה לכולם, מקווה שבשעה טובה.

אז בהתרגשות רבה אני מעדכנת שהשתלטתי על קוד ה HTML בבלוג שלי והצלחתי להוסיף לו חלונית פייסבוק מגניבה לדף של הבלוג!!! 
( <--------- כאן רודפת אחריכם מימין) מגיע לי לייק, לא? :-) 

אז כחלק מקדחת החופשות הייתי בברלין מערב כיפור ועד ערב סוכות. היה מהמם : אחת מהמזוודות לא הגיעה וקבלנו אותה רק אחרי יומיים, פספסנו בגלל זה את ההסעה למלון ונאלצנו לשלם עתק על מונית באמצע הלילה עם פעוטה... ממש התחלה נהדרת!
למזלנו הטיול עצמו היה כיפי ורגוע (הידד למזג אוויר נהדר ומיקום מרכזי) והצורך לפצות את עצמי על מר גורלי (אמרתי יומיים בלי בגדים?) כמובן שרצתי לקנות איפור. הגיוני, לא?!.. כמובן שגם עיכוב הטיסה חזור ודיוטי פרי ענקי לא עזרו לכיס שלי וכך נפרדתי ממיטב כספי אך נשארתי עם רון בלב.
את כל הדברים שקניתי בברלין ובדיוטי פרי שלה לא אוכל להראות בפוסט אחד על כן הוחלט לחלק את הפוסט לכמה חלקים וזהו החלק האהוב עליי- השפתיים.

בסך הכל נרכשו 6 שפתונים למינהם ועפרון שפתיים אחד (שברח לי מהתמונה הראשית, אבל יראה את עצמו בהמשך :) )
יצאה לי חלוקה נאה ליוקרתי ועממי וכך זה נראה:


נרכשו שפתונים של קיקו מילאנו, גרלן, מייבלין, קלרינס, אסנס ו YSL.
וכך הם נראים חתיכים ללא האריזות




שמן שפתיים של YSL עם גוון:  Volupté Tint-In-Oil בגוון 06 Peach Me Love
מוצר חדש שהוא שמן שפתיים טיפולי עם גוון עדין. זה נשמע קצת מרתיע למרוח שמן על השפתיים, אבל תשמעו החמוד הזה ממש מפתיע! הוא לא דביק, מרגיש נעים ולחותי, יש לו ריח פירות עדין ונעים
הוא עלה לי כ 25 יורו בדיוטי פרי של ברלין ובספורה ניתן לרכוש אותו ב 32 דולר.



השמן נותן אחידות וברק לשפתיים ומדגיש את הצבע הטבעי שלהן, יותר מאשר מעניק את הגוון שבו הוא מגיע.



שפתון נוזלי של אסנס בגוון 04 !Show off
זהו שפתון נוזלי גלוסי לא עמיד במיוחד אבל לחותי ונותן ברק מאוד יפה לשפתיים. 



בהתחלה הרגשתי שהוא נמרח לא אחיד אך זה הסתדר אחרי דקה שתיים והתוצאה הייתה מפתיעה... מאז כבר שמתי אותו כמה פעמים וקבלתי מחמאות. המחיר - 3-4 יורו.




קלרינס Joli Rouge בגוון 731 Rose Berry 
שפתון חדש מבית קלרינס שהוא עוד שילוב של אודם ליפ באלם (העניין ממש אופנתי עכשיו אה?) שמבטיח גם להעניק לחות, גם מראה של נפח , גם עמידות סבירה  וגם וגם ..


במבחן האמת הוא עמד די בגבורה, האודם לא נוזל מגבולות השפתיים, מעניק צבע עדין אחיד ובריק , לא דביק ולא נמרח ובאמת יחסית עמיד לכ 3-4 שעות. את מבחן השתייה הוא עבר בגבורה ולא נעלם לגמרי על שולי הספל. גם הצבע שבחרתי מהמם לטעמי ונותן מראה של my leeps but better. בהחלט אציץ בעוד צבעים ממנו.
המחיר שלו כ 25 יורו בברלין.



מייבלין -  Color Sensational Matte בגוון 960 Red Sunset


מייבלין מבטיחים שפתון מאט קרמי מעושר בנקטר דבש וצבע עשיר. בפועל הם די מקיימים את המובטח השפתון נמרח קרמיות, מתקבע מאט מיידי, לא נוזל ולא מייבש מדי והצבע שלו עשיר והצבע מתקבל מדוייק כמו על המדבקה שלו.
המחיר כ 5 יורו ברלין. שווה ביותר!



גרלן Kiss Kiss Rose Lip בגוון R346 Peach Party


גרלן השיקו ליפ באלם עם גוון באריזה המעלפת הנ"ל ולא הצלחתי לעמוד בפניו...סיפור חיי... :) 
החברה מבטיחה ליפ באלם מעושר בשמן ורד שאמור ללחח ולהתפיח את השפתיים. בפועל מקבלים ליפ באלם חמאתי כמעט חסר צבע שהוא מאוד נעים על השפתיים אבל גם קצת זולג מחות לגבולות וממש לא נראה כמו שפתון...קצת חבל
אה להתפחת השפתיים אין שום סימן, למרות שחייבת להודות שזה פחות מעניין אותי. המחיר כ 30 יורו בברלין.




שפתון של קיקו מילאנו Intensely Lavish בגוון  01 Lusty Peony ועפרון תואם.


השפתון והעיפרון האלה הם מהקולקציה החיננית ביותר של קיקו בשם   Rebel Romantic 
כל הפריטים באריזות מהממות של רוז גולד, מי יכול לעמוד בפני זה?

בפועל העיפרון נחמד ועמיד והשפתון קרמי ונעים בגימור סמי מאט. המחירים עממיים ונהדרים שפתון כ 7 יורו ועפרון כ 5. נהדר!


זהו, זה הכל להפעם אל תשכחו לעשות לי לייק בחלונית החדשה שלי :) XOXO

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

קוראים