יום חמישי, 29 באוקטובר 2015

Beauty Box November \\ ביוטי בוקס נובמבר

אז תשמעו סיפור... אחרי שבוע וחצי של פעוטה חולה בבית , דלקת אוזניים וכל הכיף המשתמע מכך הביוטי בוקס של חודש נובמבר נחתה אצלי שלשום בשעה רבע לאחת עשרה בלילה (WTF שאלתן?גם אני) אבל כמובן לא יכולתי לסרב לקבל את המשלוח כשהתקשרו אליי כחצי שעה לפני זה והעירו אותי!
מה לתאם מחדש אמרתי , כבר הערתם אותי אז תביאו את הקופסה ומהר.


הקופסה עצמה החודש ממש צבעונית עם דוגמאות גיאומטריות חביבות. בתוך הקופסה 7 פריטים מתוכם 3-4 בגודל מלא.
ברגע שפותחים נישא ממנה ריח נעים מאוד של כביסה ריחנית במיוחד ולזה אחראי הסבון גוף מוצק של קומן סנס זלינסקי ורוזן http://zrp.co.il/ 


הסבון תומחר ב 20 ש"ח והוא לא גדול במיוחד, אבל מתאים בול כמפיץ ריח בארון\ חדר ארונות. אהבתי.


שני הפריטים הבאים בגודל מלא הם תחליב גוף ותיק בד של פיקס (חברת הלבשה תחתונה לצעירות מבית דלתא) התחליב גוף 250 מ"ל בריח "מון שרי" (מתומחר ב 69.90) ושק בד שחור בינוני עם חבלים כאלה לכתפיים כמו שהיה אופנתי פעם להביא לטיול שנתי (מתומחר ב 39.90). התמחור של שני הפריטים האלה נשמע לי מעט שערורייתי אבל בסך הכל חמוד. הסט הזה לא שימושי עבורי וכנראה ימצא את דרכו כמתנה לאיזו מתבגרת.


מוצר איפור לרפואה בבוקס הוא עיפרון עיניים עמיד (גם במים) של פופה בגוון שזיף סתוי. (מתומחר ב 115 ש"ח אך סביר להניח שתמיד ימצא במבצע כזה או אחר)

 
מוצר בגודל נסיעות לשיער של שמן מרוקאי, זהו השמן טיפולי שלהם שמכיל שמן ארגן, מתאים לכל סוגי השיער. הדוגמית מכילה 10 מ"ל (מתומחרת ב 19.90) ולדעתי זו דוגמית נהדרת שתתאים לנסיעה לא קצרה.


דוגמית 5 מ"ל של תחליב לחות למראה מט לעור שמן ומעורב של חברת אוון. הדוגמית היא עשירית הגודל של תחליב מלא ויכולה להספיק להתנסות של כמה ימים. העור שלי באמת מעורב שמן ולכן אני מאוד מרוצה להתנסות. מחיר של גודל מלא 149 ש"ח.


ודוגמית אחרונה היא של בושם קנזו החדש שמכיל תמצית ונילה בורבון ובסיס של ריח פרלינים... האמת לא כוס התה שלי הבושם הזה וגם דוגמיות פיציות כאלה הן אכזבה. הבושם בגודל מלא עולה 479 ש"ח.

זה הכל לבוקס של נובמבר- נובמבר שמח לכולן!
XOXO

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

קוראים