יום שישי, 2 באוקטובר 2015

Glam Guru קופסת החגים סתיו 2015

היי לכולן! מועדים לשמחה. 
קבלתי את קופסת הגלאם גורו החדשה ממש רגע לפני יום כיפור. הזמנתי את הקופסה תמורת 74.9 שח באתר הבית של גלאם גורו http://www.glamguru.co.il/ והמשלוח עלה לי 14.5 עם שירות קוויק בוקס שמביא לך את החבילה לכל מיני חנויות מכולת שעובדות עם השירות. ( אגב אני די מאוכזבת מקוויק בוקס ששלחו אותי לצד השני של העיר לקבל את החבילה..ולהבא אעדיף דואר רדום תמורת עוד 2.4 שח)

אז מה גלאם גורו הבטיחו לנו? קופסת הפתעות עם 8 מוצרים ומינימום של 3 מוצרים בגודל מלא. בהמשך הם רמזו שיהיה מוצר בגודל מלא של חברת מלו וילז הגרמנית.
כעיקרון זאת לא הפעם הראשונה שאני מזמינה קופסת יופי מגלאם גורו ולדעתי השירות שלהם נעים ומזמין, יש הרגשה שהם משקיעים מחשבה בקופסאות וגם בכל פעם שמזמינים קופסת הפתעות הם כן מציעים לנו להשאיר מספרת העדפות מכוונות

לדוגמא בהזמנת הקופסה הזו המליצו להשאיר להם הודעה עם הפרטים הבאים:
גילך
רוצה להתנסות: מוצרי פנים / שיער / שניהם
מוצר איפור אחד בגודל מלא לבחירתך : צללית / אודם / מסקרה פריימר  / פריימר עיניים / סומק (אנא רשמי כמה אפשרויות + גוונים)
ניחוח: יסמין / מאסק וניל /וניל קוקוס/
בושם מועדף : אליאן / קלואה / מאסק / לה וי הבל / נרסיסו
גווני לקים בהירים שאני אוהבת הם..

אז בואו תראו מה אני קבלתי בקופסה הפרטית שלי 



1. המוצר הראשון הוא ספריי גוף של חברת יסמין http://www.jasmin-nc.com/en/catalog/perfume
ואני קבלתי ספריי גוף בריח וניל קוקוס. הריח נעים ועדין בעיניי ואינו משתלט , כמובן שגם מתנדף מהר אבל זה מצופה ממוצר מסוג זה. החברה מצהירה שהמוצר מכיל חלב יסמין. המוצר בגודל מלא ומחירו 66 שח.


2. המוצר השני הוא בסיס למסקרה של חברת מלו וילז הגרמנית http://www.maluwilz-shop.co.il/. החברה מבטיחה תכשיר טיפולי לריסים שמכיל ויטמין E,שמנים חיוניים ושעווה שיעניקו לריסים רכות וגמישות. בפועל אני בכלל לא חסידה של בסיס למסקרה ואני מוצאת שעלי הוא לא עושה כלום עד סתם מדביק את הריסים. אמנם במוצר הנ"ל אין תחושה של דבק כשמורחים אבל לא ראיתי שום הבדל לטובה בשימוש מתחת למסקרה ויותר מזה הרגשתי שהפרדת הריסים נפגמה. המוצר בגודל מלא ומחירו 98 ש"ח באתר החברה















3. המוצר השלישי הוא לק בצבע Take heart in turin שהוא ורוד בהיר על גבול הניוד, של חברת קוצ'יו הקליפורנית שמייסדיה הם זוג איטלקי (אני לא שמעתי על החברה הזו עד עכשיו כך שנחמד להכיר). לחברה אין אתר ישראלי אבל ניתן למצוא אותם בפייסבוק (משום מה כנראה מיועד יותר לקהל דובר רוסית כי חלק גדול מהפוסטים הם ברוסית) החברה לא מנסה על בעלי החיים ולא מכילה כימיקלים דליקים ומזיקים. החברה טוענת שהלק שלהם מכיל פי 3 פיגמנט, עד לרמה ששכבה אחת מספיקה לתוצאה אטומה. אמנם חייבת להגיד שגלאם גורו כתבו מראש שהלק יהיה בצבע בהיר ועדיין קצת אכזבה אותי העובדה שזה ממש אבל ממש בהיר. כנראה יכול לשמש רק לפרנץ' או למי שאוהבת מראה טבעי במניקור. המוצר בגול מלא וניתן לרכוש את הלק תמורת 60 ש"ח ישירות מהחברה בטלפון שנמצא בדף הפייסבוק. אגב נראה שבאתרים בריטיים המחיר הוא כ 4 פאונד אז שווה לבדוק ובטח גם באיביי זול יותר.


עד כאן המוצרים שהתקבלו בגודל מלא.
שאר המוצרים שקיבלתי הם בגודל נסיעות או דוגמיות שזה עוד 6 מוצרים מ 5 חברות שונות ואפרט:

1. קרם רגליים קלנדולה של חברת תפוח http://www.tapuach.co.il/ בגודל מוקטן של 30 מ"ל. הקרם מיועד לטיפול בעור סדוק קשה ויבש, מכי שמן קלנדולה, חמאת שיאה וחומצות שומן בלתי רוויות. הקרם מגיע בצנצנת פלסטיק נוחה ויתאים נסיעה.  מה שמוזר זה שבאתר בכלל אין קרם רגליים קלנדולה אלא רק הדרים ויסמין, נו מילא..ניתן לרכוש את המוצר ישירות דרך גלאם גורו גודל מלא ב 40 ש"ח ל 120 מ"ל. כלומר מחיר הדוגמית 10 ש"ח


2. פיטודפריזנט של חברת פיטו http://www.phyto.co.il/ זהו ג'ל 100% טבעי להחלקת השער עם הפן. להוספת לחות והזנה מנזקי פן. המוצר מיוצר בצרפת.
הג'ל בגודל נסיעות מכובד של 50 מ"ל שהם חצי מגודל מלא. מחיר מוצר בגודל מלא דרך האתר הוא 71.10 ש"ח אבל ישנו קופון הנחה של 30% וייתכן שכך זה גם ברשתות הפארם. מחיר לאחר הנחה יוצר 49.8 ש"ח ולכן המוצר המוקטן שווה 24.9 ש"ח. ניסיתי את הג'ל לפי הוראות השימוש של מריחה על שיער לח מהשורש עד הקצוות עם המברשת ולאחר מכן ייבוש מלא עם הפן, והתרשמתי לטובה. המוצר די נוזלי ונמרח בקלות, לא מעמיס ולא מוסיף נפח, לגבי איכות ההגנה מנזקי הפן כמובן שאין לי דרך להעריך אבל פריז לא נראה באופק אחרי הייבוש. הטיפ שלי תפזרו את המוצר קודם עם הידיים על כל השער ורק אחר כך תברישו כי המוצא באמת נוזלי ולא נח לשים אותו ישירות על המברשת.


3.  קרם לחות לבונה ומור לפנים של נילס יארד. קרם אורגני זוכה פרסים תוצרת אנגליה. אני מאוד אוהבת את המוצרים של נילס יארד, רק שהם יקרים להחריד ובעצם זוהי קוסמטיקה יוקרתית לכל דבר ועניין. לחברה יש אתר ישראלי שלא עובד כרגע אבל ניתן לרכוש את המוצרים גם ישירות דרך גלאם גורו ובבתי הטבע. מחיר מוצר מלא במשקל 50 גרם הוא 300 ש"ח. גודל הדוגמת לעומת זאת לא מצויין על הטיובה הקטנה שאיננה מלאה עד הסוף! יש בדוגמית כ 3 שימושים והם מקסימום 3 גרם לדעתי לכן נעריך את מחיר הדוגמית כ 15 ש"ח. 



4. תמצית AURA שהוא שמן לכל הגוף/ תמצית אַאוּרָה- –  Aura מבוססת על מיצויים צמחיים ייחודיות שהרכבן זהה ל- סֵבּוּם (SEBUM), חֶלֶב המופרש מבלוטות החֶלֶב שבדֶרְמִיס (השכבה העמוקה יותר שבעור) ומטרתה לשמור על האיזון של השכבה ההידרוליפידית בעור ( Hydrolipidic layer). אַאוּרָה- –  Aura מהווה תחליף ל-חֶלֶב החשוב כל כך בשמירה על העור ומתדלדל עם העלייה בגיל.
מתאים לעור יבש ורגיל עד מעורב. המוצר מיוצר ע"י נוה פארמה הישראלית. 
מחיר למוצר המלא דרך גלאם גורו הוא 134.90 ל 100 מ"ל או 99.9 ל 50 מ"ל. על הדוגמית לא מצוינת הכמות אבל גם כאן מספיק לכ 3-4 שימושים ולא יותר מ 3 מ"ל שהם כ 5 ש"ח.
השימוש בשמן אאורה דומה לשמנים כל יכול אחרים (נוקס לדוגמה) ומבוצע בהשפרצה ולאחר מכן טפיחה. השמן נספג בעור במהירות ויש לו ריח עדין ונעים (גם דומה נוקס) בכמות המזערית שהתקבלה קשה מאוד לחוות דעה על השפעתו.

5. מסכה ומסיר איפור של חברת Halo.http://hila-hc.co.il/he/ מסכת חימר ואצות לכיווץ ופילינג. החברה מבטיחה: מסכת פיליניג אשר מחדשת את העור ומעניקה לו ברק. מועשרת בלחות ואינה מייבשת את העור. מכילה אצות גרוסות וחימר ירוק  לניקוי עמוק של עור הפנים. צמח הסטלריה פועל להרגעת העור וצמח האכילאה מעודד התחדשות רקמות. הדוגמית שהתקבלה בכמות קטנה לשימוש אחד. המחיר באתר החברה הוא כרגע במבצע 97 ש"ח ל 50 מ"ל. התנסיתי פעם אחת במסיכה והיא מסכת חימר עם גרגרים, מעקצצת קלות, משאירה את העור נקי ללא הרגשת מתיחה בעור.
תחליב קלנדולה ניקוי והסרת איפור. החברה מבטיחה:תחליב עדין לניקוי עור הפנים ולהסרת איפור – כולל איפור עיניים. מבוסס על צמח הקלנדולה, שמן אבוקדו ושמן נרולי ולכן מעניק התחליב הזנה והרגעה בנוסף לתהליך הניקוי ובכך הופך למושלם עבור סוגי העור השונים, כולל עור מגורה ורגיש. המחיר באתר החברה הוא כרגע במבצע 97 ש"ח ל 100 מ"ל. הדוגמית שהתקבלה מכילה חומר ל 3-4 שימושים. המוצר הוא נוזל בז' סמיך ומסוג התחליבים שאני פחות אוהבת להשתמש בהם להסרת האיפור כי הם לא באמת מתאימים לעיניים וגם במקרה הזה ניסיתי ואין הוא מתמודד יפה עם איפור עיניים. האמת מאז המצאת שמני הניקוי ומים המסלריים, אין לי שום רצון לחזור לתחליבים בסגנון הזה.
שווי שתי הדוגמיות יחד לא יותר מ 3 ש"ח בחישוב שלי.


אז זאת הקופסה שלי מגלאם גורו, מקווה שנהנתין להציץ :) שווי הקופסה שהובטח ע"י גלאם גורו הוא לפחות 300 ש"ח, בפועל השווי כ 275 ש"ח שזה לא רע לקופסה שעולה 75 ש"ח שזה לא רע. צערי 2 מתוך 3 המוצרים בגודל מלא אני אעביר הלאה כי אין לי בהם שימוש.

 XOXO.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

קוראים